Trött tjej

Klockan är snart halv 9 och jag har redan hunnit tvätta och städa.. + poäng till mig kan ju jag tycka! Har stött på ett litet problem eftersom att jag hade blivit lovad att bo i den lägenheten där jag befinner mig just nu tills jag fick tillträde till lägenheten dit jag och Soffan ska flytta, nu har tjejen som äger den här lägenheten blivit dumpad och ska flytta tillbaka på tisdag vilket innebär att jag är utan boende i 10 dagar.. haha aj då

Något som är roligare är att jag och Soffan ska och skriva på kontraktet för lägenheten idag! Vi ska även kolla på golv och tapeter så det ska bli nice :) SNART flyttar vi in och jag kan lova att vi är övertaggade! Kommer bli grymt kul (=
Taggad tjej som tvättar 06.45.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0