25 November

Nu var det ett tag sen.. blir lätt så när man har mycket för sig :) Sen jag skrev förra gången har jag hunnit med att vara nere i Stockholm, ren lycka att få umgås med familj och vänner! Va precis vad jag behövde, lite ny energi :)
Förövrigt har jag flyttat in i nya lägenheten och fått bästa tänkbara sambon, vi är lite som helan och halvan eller om vi ska köra en koppling till Nationalekonomin: perfekta kompliment ;)


Nationalekonomi är förövrigt en av de nya kurserna som jag leker med nu, kanske inte det roligaste jag har gjort i mitt liv men det är bara att köra på =)


Imorgon har vi game mot Modo och sen är det lagfest! Tagg på hög nivå! <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0