Svar

1. Vem e snyggast i fotbollslandslaget?

Finns ju inte många snygga.. Oscar Wendt kanske? (är inte det din gamla kärlek?)

2. Förlora ena armen eller bli blind..

Förlora ena armen

3. Ska du bo i Sverige i framtiden?

När jag blir äldre ja, inom de närmsta åren nej.

4. Glass eller godis?

Glass

5. Pengar eller kunskap?

Pengar

6. Gillar Kenzo killar?

JA!

7. Hur går derbyt på sön? (ska du gå?)

Djurgården vinner med 3-1, jag ska inte gå. Har själv match borta mot Segeltorp

8. Dreamline?

Antar att du menar i laget.. Den e svår! Men tror att jag, Megan, Hanna, Ashley och Maria skulle funka grymt!

9.Vart i världen vill du resa näst?

USA

10.Skulle du vilja bo utomlands?

Som jag svarat innan vill jag gärna bo utomlands. USA och Australien

 

12.Bästa minne 2009?

Oj 2009.. Jag tänkte svara Australien men det var ju 2010. Hmm 2009 Var Idré en klockren vecka, tisdagen i Idré får bli bästa minnet!

13.Singel?

Ja

14.Vem är din favorit i ditt lag? Hihi

LÄTT Olivia (var det rätt svarat olle?! ;) )



Haha Klas, dina frågor var för svåra!


Kommentarer
Postat av: Charlotte

Fel svar på 1:an..BERG e ju lätt snyggast. Haha ja, tänker du på Lidö?

TOKfel svar på 4:an..hur fan kan du tycka glass e godare än godis.

Å till sist fel svar på 7:an..det får du se imorn!!

2010-10-02 @ 13:39:12
Postat av: Anonym

1: an kan stämma har faktiskt inte grym koll.. men det är Lidö jag har i åtanke!

4:an glass är underskattat.

7:an det kan sluta hur som :P

2010-10-03 @ 12:11:00
Postat av: Charlotte

oki nästan rätt på 7:an..trist för Sthlms fotbollen

2010-10-03 @ 20:26:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0