Onsdag

Vi hoppar lite.. Det här med att blogga är nog inte min grej, jag är för lat! haha..

I lördags var vi hemma hos Ashley och Lydia! Vi är ganska bra på det där med party.. när är nästa uppbehåll? ha ha

Annars får jag tuppjuck på den där spanskan... jag fattar noll, verkligen noll! Vad är felet lixom.. nu när vi drog igång andra halvan trodde ju alla att vi skulle börja fixa å dona med det som vi har börjat att lära oss.. men nej, då drar dem igång något som är mycket svårare! Hur ska vi kunna ligga på spanska6 efter 8 veckor?!?!?!?!

Idag är det iaf träningsledigt.. jag ska passa på å knäcka ryggen.. nice! Igår va ja me på Aj passet efter oss.. Liten resa tillbaka i tiden.. förut var ju 3 timmar på is ingenting, jag körde ju alltid me alla.. Kai är en liten mes i den frågan "ni får inte bli skadade" hur många gånger har jag blivit skadad av å träna me killarna?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0