Mitt i natten typ

Vi kör ett nattinlägg. Har typ precis kommit hem efter att ha hämtat Adde i mörby, hur snäll är inte jag?! haha

Kvällen har annars bestått av filmmys med Maria och Ashley vilket alltid är lika trevligt! Vi har precis samma humor och nivån är ganska låg, men shit vad vi skrattar! Stupid American är nog den vanligaste meningen som kommer ifrån min mun, haha. Idag slutade kvällen med kuddkrig och krig med rutten frukt, dvs Maria höll i Ashley å jag kastade frukten medans vi vek oss av skratt. Vi kollade även på Bert, hur länge sen var inte det lixom?

Körde igång Gubben i lådan på högsta volym nu.. borde väl sova eftersom att vi har tidig is imorgon. Men jag har lixom inte orken till att lägga mig. Känner ni igen den där kännslan? Man vill så mycket, men man orkar ingenting. Mitt liv står hyffsat stilla just nu samtidigt som det går i 790 km/h. Men jag har den där kännslan i magen hela tiden, jag borde men jag orkar inte. Jag borde men jag kan inte. Jag borde men jag förstår inte.

Jag gillar det inte.

Något annat negativ är att jag har tappat bort mitt USB med ALLA mina bilder på. :( har städat hela rummet men kan inte hitta det. Jag börjar typ gråta, kom fram nu!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0