hoho

Varje dag tänker jag att jag ska blogga, men det krävs licksom lite mer än bara en tanke för jag har fan aldrig orken. Just nu går all energi åt till tenta plugget. Jag är helt död i huvet när jag kommer hem på dagarna! Jag Pilip å Laidi har skapat en plugg grupp (Hallå Thomas vart fan är du?!?!?!) så vi har varit hemma hos Laidi hela dagen.. De ligger dock på en helt annan nivå än mig, de pratar typ flytande, jag fattar typ inte varför de pluggar inför provet, de kan ju redan allt! En annan förstår typ 1/5 av allting.. men men, man kan ju inte göra mer än sitt bästa? haha

I lördags hade vi överraskningsmiddag för Emma å sen vare utgång.. å shit va kul vi hade :) haha.. Blev ganska galet, men absolut ngt vi behövde :)

Kommentarer
Postat av: Cattis

Lycka till på fredag!! Spelar ju ingen roll hur det går så länge du känner att du gjort ditt bästa :) Sen på kvällen blire fekke! wwwwiiiiee :D

2010-10-19 @ 19:38:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0