Fredag

Imorse var det föreläsning.. Riktigt skön snubbe även om jag inte alltid förstod var han sa.. kul att man förstod lite iaf.. hur jag nu ska kunna skriva två sidor om det är ju ett senare problem, haha!
Efter åkte jag in till stan och mötte upp Ashley å så blev det till å kolla i lite affärer, två nagellack fick följa med hem, försöker att inte handla så mkt nu måste ju spara lite pengar :) 

Nu är jag iaf hemma, har precis bäddat sängen med nya lakan! hur bra?! har snott mickes täcke också vilket innebär att jag just nu har två stora duntäcken + typ 10 kuddar i sängen.. MYS!

Ska väl ta tag i mig själv och göra mig iordning då vi ska ut å äta me familjen ikväll, blir dock tidig hemgång för mig eftersom att vi har game mot Modo imorgon..
Btw köpte jag nya skridskor igår.. LYCKA! tack för hjälpen med slipningen Peter :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0