ang. skolan.

Det här med skolan har ju visat sig vara en riktig flopp. Hur tusiken tror de att vi ska kunna prata flytande efetr 8 veckor?! Det här e bara sjukt är inte motiverad till 5 öre, det är för svårt.

Jag har bestämt mig för att jag ska hoppa av. Men eftersom att jag har CSN så måste jag se till så att det inte blir krångel med det i framtiden. Dvs jag måste klara 62% av kursen vilket gör att jag måste läsa några veckor till.. Så nu sitter jag ock skriver en äcklig uppsats som jag inte fattar ett jävla smack av. Å juste, nästa vecka har jag tenta.. den kommer ju jag klara!

Kommentarer
Postat av: Charlotte

Ehh du kan ju inte ge upp bara för att det e jobbbig!! Haha tror du att jag hade vart kvar här då?? Kämpa!!

2010-10-14 @ 15:14:18
Postat av: soff

haha handlar inte om att det e jobbigt.. det är fan omöjligt

2010-10-14 @ 17:51:58
Postat av: Charlotte

Haha det är medicin också..tills det att man klarar det! Men vad händer me CSN då om du inte klarar kursen?

2010-10-14 @ 19:24:41
Postat av: Cattis

Hahah ne men ta en svenskakurs ist så du lär dig stava till >och< :P

2010-10-14 @ 20:00:02
Postat av: soff

haha ja tack en svensk kurs vore på sin plats.



Vad jag har förstått så läser jag 1.5 poäng per vecka.. har ju klarat mig nu så de poängen kan jag ju räkna med.. så om jag läser några veckor till så att jag kommer upp i 18 poäng eller vad det var jag behövde så kommer ingenting hända med csn :)

2010-10-14 @ 23:53:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0