Älskade Filip

Vid den här tiden för exakt 4 år sen fick jag beskedet.. det hemskaste av alla besked man kan få.. jag fick beskedet att du inte längre var vid livet.. att min fina vackra underbara vän hade lämnat våran jord.

Jag kommer aldrig att förstå. Förtstå hur en sån underbar människa kan tas ifrån oss så tidigt. Jag kommer alltid att bära med dig i mitt hjärta och saknade kommer alltid att vara stor!

Man får gråta, samtidigt som man måste komma ihåg alla fina stunder. Just nu väljer jag båda delarna, jag låter tårarna rinna och minns alla fina stunder med dig. Jag blir varm om hjärtat när jag tänker på de 10 åren med dig samtidigt som jag får en stor klump i magen av saknad. Jag kan inte förklara vad jag känner och så får det nog vara. Jag vet bara att jag saknar dig.

Älskade älskade vän jag skulle göra allt för att få vara med dig igen, för att få dig tillbaka till våran jord!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0