Tidigt ute?

Är man tidigt ute om man redan har hittat en ptent klänning till nyår? Tror att jag ska slå till i helgen, ja jo.. är faktiskt ganska säker på min sak :)

Igår var det skola å sen lite träning (som gick bra:D) och sen gick jag, Johanna och Norrland hem till Sebastian (som förövrigt bor gatan bakom mig?! haha whaat) där Tobbe var så blev det Saw, som enligt mig typ är världens bästa filmer.. Tror dock inte de övriga gillade dem så mkt.. men alla kan inte gilla allt.. haha.. juste, Erik kom dit också..

Kul när vi kommer dit och presenterar oss för Sebastians pappa å han säger "jamen dig har jag sett i ishallen.. det är du som alltid är sist va?!" haha.. De andra två garvade som fan.. han syftade på att jag var sist ut ur omklädningsrummet en gång när de skulle vara där efter.. De andra trodde han menade på isen, stämmer väl iof in ganska bra där också.

Imorgon ska jag skriva SAT provet, så önska mig lycka till eller ngt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0