Mysdag

Igår var en riktigt mysdag.. Började hos läkaren (okej det var väl mindre kul) och sen begav jag mig in till stan och träffade Viktor.. Norrland kom senare dit och sen åkte vi och gjorde en sak jag har funderat på länge!! Wihihi nu är jag glad, haha :D

Hem en snabbis å sen till Hanna där Helene lagade god middag å så kollade vi på film :) Alltid lika mysigt <3 Dock tidig hemgång för min del eftersom att jag har 1000 saker att plugga :)

Nu ska jag snart till Universitetet, sådär mindre kul.. är iaf kul att träffa klasskompisarna.. känns riktigt kul att vi har fått så bra kontakt även om åldern skilljer sig åt radikalt :)

Kommentarer
Postat av: Cattis

Vad gjorde ni då??

2010-11-04 @ 21:36:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0