Middag och så..

Igår var jag och åt middag med finaste Julie :) Alltid lika mysigt, Jullan är verkligen en av världens underbaraste! Efter en trevlig middag bar det av till East, Ylvisen jobbade och jag fick äntligen träffa Sebastian! En riktigt bra kväll alltså :)

I helgen har vi lirat två matcher.. i lördags mötte vi Modo, kan väl inte säga så mkt om den matchen.. förlorade med 6-1 men det är väl bara att lyfta hatten för Modo, dom är sjukt bra! Men en förlust är alltid en förlust och självklart sved det...
Igår var det roligare, blev vinst mot Munksund med 3-2.. Jag fick leka i utvisningsbåset i 12 minuter så jag var sådär lagom glad. Blev iaf två assar ifrån min klubba vilket självklart känns bra. Jag kör en liten egoboost just nu å kollar in de olika ligorna på swehockey, alltså statistiken. Nu är det bara å köra :)


Det högsta är ej att aldrig falla. Det är att resa sig efter varje fall!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0