Jag klarar ingenting, allt jag gör blir bara fel...

Har haft en mys helg nere i Skåne, mormor fyllde 80 så det firades :)  Kom hem idag och självklart åkte jag direkt upp till ishallen där vi lirade match mot vallentuna bj/aj typ.. gick ju sådär, haha.. nu på kvällen har jag gått på promenad med vovvarna och Sebastian vilket var mycket trevligt, insåg att jag pratar lite för mycket ibland.. haha kul att man kan inse det efter 20 år :)

Förövrigt funderade jag lite på det där idag, hur man kan vara så olik sig själv i olika situationer.. Min familj har alltid hackat på mig att jag är tyst, de har alltid sagt att jag varit stum.. Och alla mina kompisar, olika lag jag spelat i m.m. har haft en helt annan åsikt, jag har ALLTID fått höra att jag pratar för mycket.. alla skrattar åt mig i ishallen och frågar om jag kan vara tyst i en sekund.. Men jag antar att det är så, det jag inte säger hemma säger jag i ishallen :)



Jag saknar dig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0