I want to fall in love with you again :)

Haha just nu är jag väldigt förkyld eller allergisk.. Har inte riktigt lärt mig att känna skillnad efter ehm 5 år? Nejdå, tror faktiskt det är lite av en blandning mår nog inte på topp + att mamma å pappa har dragit till spanien så det ligger ju damm å hundhår i hela huset.. haha
Imorse var jag uppe å körde ett träningspass med gymnasiet (saboterade ett träningspass..) haha.. jag va så jävla dålig! Stackars små pojkar som var tvungna att stå ut med mig :) Var iaf kul å få köra lite innan jag åkte till universitetet för en föreläsning..
Imorgon åker vi till Leksand, vilket innebär att det blir lite bussmys :) Ska se till å komma hem me 3 pinnar också! vore sjukt nice..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0