trött som vanligt..

Ligger i sängen å kollar på melodifestivalen, sjuukt dåligt iår tycker jag. Har iof bara sett 1 avsnitt innan men vad jag har hört så är det totalt värdelöst.

Igår var myspys, vi startade med en tidig middag på östra (pappa, micke, adde och jag) å sen åkte jag hem och tog det lugnt ett tag innan jag begav mig till Regina som fixade utväxten i mitt hår :) Efter det åkte vi in till stan och jag fick se Fredrikas nya fina lägenhet, mkt fin! Där va vi sen typ 1 timme å drack lite vin innan vi begav oss till PURE där vi träffade Johan, riktigt trevligt det var väldigt länge sen! :)

Idag hade vi teori, kollade på film.. Segeltorpsmatchen var det som visades, uscha. Tycker det är så hemskt att sitta å kolla på sig själv, man ser så SJUKT dålig ut :P Sara hade iaf skönaste kommentaren "vad är det för pudding i målet?!". Efter teorin var det ispass och min klubba hade kommit :D:D:D:D Så LYCKLIG haha

(neej jag är inte rightare, men blev tydligen en sån bild.. haha)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0