tröött

Är faktiskt ganska trött, men det blir väl så när man är ute å slarvar på nätterna? haha
Skivan igår var grymt kul! Jag och Jessica hamnade vid samma bord som Fredrik, Tumba och Anton och de var ju faktiskt mkt trevliga! Fick bli så att vi hängde med dem under kvällen/natten men självklart också med Alice och hennes söta granne Johanna! :) Kan ju säga att jag och Johanna ägde dansgolvet!! Inlevelsen vi hade var sjukt bra och det är inte många som kan toppa det kan jag lova ;)

Var dock lite segt att träna idag.. haha.. Å det var sista ispasset för året :( Nu är det bara att tagga inför nästa säsong, Riksserien here we come! :D

Neej, nu måste jag nog få lite sömn, ska till segeltorp imorgon och jobba som parkeringsvakt(?) haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0