Senaste dagarna

I tisdags kom Alice, Tove och Emma hem till mig efter skolan och vi gjorde oss iordning och förade innan vi åkte in till stan för att gå på Jessicas skiva. En mkt trevlig middag var det, jag fick dock sitta hela själv, men var ganska lugnt träffade en tjej som hette Kerstin som var jätte trevlig, och även killarna bredvid var mkt trevliga så jag överlevde :) På efterinsläppet kom Lina också, kul att träffa henne :) Vi drog dock ganska tidigt, typ vid 12.. Christoffer ringde så drog på efterfest hos honom :D

Onsdagen gick åt till att vara bakis, haha.. å sen åkte jag in till stan och träffade Regina å Erika och gick på Bio, Alice i underlandet såg vi.. en mkt bra film! Gillade faktiskt slutet, brukar jag inte göra..  :)
Regina sov hos mig sen och igår vad vi inne i stan.. Köpte ett par jeansshorts och några tröjor, mkt mysigt!

Igår kväll var jag även och kollade på Dam2 som vann mot Gimo med 9-0 och alltså är klara för div1 :)


Ikväll ska jag till globen å kolla på Djurgården-Brynäs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0