Segeltorp

Imorse var det till att bege sig till Segeltorp, och Svenska bil. De hade typ invigning(?) eller något och vi skulle jobba med laget som parkeringsvakter. Kuul man fick ha walkie talkie's å leka med.. Jag kom lite sent så fick en walkie talkie i handen och blev dirigerad till en parkering och fick på vägen info av Helene att det var en kille som de andra tjejerna tyckte va snygg som lekte chaufför å skulle pendla mellan bilhuset och mekonomen. Så jag började ju med att prata i walkie talkien "tjejer jag har hört att det är en snygg kille som kör bilen?!" och får svar att han ser helt okej ut.. Sen börjar vi att muppa oss å sjunga å så, kul tyckte vi tills vi fick veta att chauffören också hade en walkie talkie så han hörde allt vi sa! hahaha fail på den

Vidare var Ola där å sjöng lite och han var fan snygg i sin nya frisyr.. har aldrig tyckt att han varit snygg förut, men idag.. aa! :D haha.. Men min man ska inte vara där förns imorgon :( lite tråkigt tycker jag men så får det va

Förövrigt var det sjukt läskigt när gammla gubbar tutade och blinkade och vevade ner rutan för att prata lite, tuur att jag hade Hanna som jag kunde ropa ner å få sällskap av! :D




Jag fick en ballong efter av Anders, sjukt glad var jag! Men gav bort den till världens sötaste unge som blev jätte glad.. det var nog dagens goda gärning! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0