RIKSSERIEN

Har varit dålig uppdatering, men helgen har gått åt till att kvala och som ni ser i rubriken så vann vi och kommer alltså att spela i Riksserien nästa år!

Det är en grym kännsla, jag vet inte riktigt hur jag ska beskriva den. Vi har kört hårt hela året, vi har verkligen gjort allt för att förbereda oss inför det här kvalet och alla var så jävla grymma! Och när slutsignalen kom hade lyckan inga gränser, alla bara skrek rakt ut och gjorde glädje hopp och tårarna bara rann!

Jag har varit med i laget sen den första träningen med Thomas Holm, när folk inte kunde stå på skridskorna.. jag valde så småningom att bara vara med på matcher efetrsom att jag spelade med killar, men när jag slutade med 90:orna var mitt val självklart det var Ormsta som gällde! Och när vi slog ihop med DE visste vi nog alla att det var början på något mycket bra! Det känns grymt att ha varit med hela vägen, och jag kan inte säga så mycket mer än att jag är stolt, sjukt jävla STOLT över alla och över vad vi har presterat!

Efter matchen blev det firande i omklädningsrummet med en massa skumpa som sprutade! Vi duschade även coach, även om det var jag som blev blötast haha! Och sen bar det av till Hard rock där vi åt och sen var det vidare, och det blev även lite efterfest! Jag Tove och Karin vare som kämpade in i det längsta, vi åkte hem vid 5. Men Empa Maria och Anneli var också bra, de åkte vid 3 och de skulle ha skola dagen efter :)

Jag var hemma vid 6 och mötte grannen som nog skulle till jobbet, haha :)

En mkt lyckad helg alltså!

Och jag kan inte säga det för många gånger, jag är sjukt stolt!


Jag älskar er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0