Okej

Vad händer.. typ inte så mkt :)

Igår hade vi en latjoträning, sjukt kul :) Vi lirade bara match och jag och Ollebolle bråkade, haha kanske inte den bästa personen att bråka me eftersom att hon e grymt stark och typ åker ifrån alla, men varför ge sig på småsten när det finns berg? ;)
Blev lite ledssen stämning efter dock så Linn berättade att hon ska flytta till Kanada i April.. Vem ska jag nu ha spontanfylla med? Och vem ska jag spela in roliga filmer om Kai å Björne med?? Och vem ska nu bli min backkollega, har ju lirat med Linn sen hennes första träning med oss..

Ikväll ska det iaf bli kul, ska på årets första skiva! är sötaste Alice som har den och jag och Jessica ska gå, så det blir hem till min favvo sivan å föra lite innan vi drar in för en spårad middag och fest :D Jag frågade Kajan igår om det var ok att komma bakis på träningen på fredag och de tyckte han, så det är all in ;D haha

Kommentarer
Postat av: oli

haha juste bråka inte nästa gfång!;)

2010-03-19 @ 14:29:37
URL: http://viscomica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0