Måndag

Nästa vecka åker jag till Australien, haha helt sjukt... Tror iaf att jag börjar få klart allting, nu ska det bara packas :)

Ikväll ska jag på bio med Regina, måste ju passa på att umgås med henne för sen blir det ingenting på 8 veckor, sjukt lång tid! Vi ska se Farsan, kuul :)
Imorgon är det skiva igen, Jessica som har sin :) Jag Emma Alice och Tove ska gå så det blir lite förkrök här innan vi drar in för en rolig middag och spårad kväll!

Måste få tag på Hampus också, han e väl sur för att dem förlorade mot Järfälla igår haha.. Klart att Järfälla vinner när Dmitrij spelar där :D Förövrigt fick jag ett meddelande av Dimi efter att vi gått upp till riksserien som löd "jag är stolt för er" haha, sööt :)

Nej, städa är tydligen ngt som behövs.. men jag orkar inte =/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0