Lite frågor då (=

Favorit mat?
Musslor!

 Snyggast i allsvenskan?
Haha jag låter svaret vara osagt. Jag har ingen aning

Högsta dröm?
Spela OS, hur coolt vore inte det? :D

Skulle du sälja bloggen om du fick ett hyfsat bud?
Haha.. Nej det tror jag inte! Jag bloggar för att jag tycker att det är kul att läsa vad jag har gjort och för att kunna skriva av mig. Har aldrig haft några avsikter att tjäna pengar på bloggen och det kommer jag nog aldrig att göra heller : )

vart jobbar du? och med vad?
För tillfället jobbar jag för Stureplansgruppen som äger ett antal klubbar kring Stureplan. För det mesta jobbar jag på Arnoldshuset som ligger ovanför Spy Bar, där vi har mycket konferenser och middagar men även andra event. I sommar kommer jag nog att bege mig ut på en skärgårdsö igen och jobba. Och jag jobbar alltså som servitris ; )

Vad vill du jobba med om 15 år?
Oj, en väldigt svår fråga.. Jag har faktiskt ingen riktig koll på vad jag vill göra. Men en dröm som jag alltid har haft är att starta och driva ett hotell! Det vore riktigt tufft.. Annars kanske PR ansvarig? Jag vill iaf jobba med mycket människor omkring mig! :D

Vad är du mest nöjd med över dig själv?
Haha vad är grejen med svåra frågor?  Jag säger hockeyn! Även om jag inte nått landslaget så har jag väl ändå åstadkommit lite med den :)

Vad vill du ha för hund(ras) i framtiden?
Jag ska ha en Grand Danois som ska heta King!



Hur lång är du?
158 cm

Använder du alltid klackar?
Nej det gör jag inte.. Men om jag går ut så är det klackar som gäller!

Vart brukar du shoppa?
Zara!!

Har du pojkvän?
Nej det har jag inte.

Vem är drygast i laget?
Lättaste frågan! Tove och Anneli ;)


Jag vet att några inte har kunnat komentera, så har ni några fler frågor är det bara att ställa dem :)


Kommentarer
Postat av: Charlotte

Hahahahhaaaaaaaaa...du kan ju börja och kolla vilka lag som spelar i allsvenskan. Annars blir det nog ett jävla jobb att kolla spelare.

2010-03-09 @ 17:28:18
Postat av: sophie

Hahaha saant, tänkte inte sålångt :P fan

2010-03-09 @ 21:51:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0