I livets lopp finns det inget målsnöre. De snören vi passerar är starten till ett nytt lopp.

"Impossible is nothing"

Imorgon gäller det. Imorgon och på Söndag, två matcher som ska avgöra vårat öde. Om vi nästa år ska spela i div.1 eller om vi ska spela i Riksserien. Ska vi äntligen nå vårat mål?! Ska vi göra den stora bedriften att ta oss upp till Riksserien? Självklart! Jag tror på oss, jag tror på att vi kommer att klara det här! För ca 3 år sen när vi slogs ihop satte vi detta mål, att iår gå upp till Riksserien. Men loppet tar inte slut där, det är bara början! Som de brukar säga  "Vägen till startplatsen är den längsta." och våran resa har varit lång, men det är det här vi har tränat för! Vi är redo och vi kommer att klara det här tillsammans,
 "Det är inte en spelare som gör ett lag, utan det är ett lag som gör en spelare"

Vi gör varandra bra, vårat lag består av underbara individer och jag skulle inte vilja vara utan någon i laget! Jag är lycklig över att få spela i ett sånt härligt lag att få vara en del av det härliga gäng som vi faktiskt är!

Jag är riktigt Stolt över oss, och över våran säsong. Nu är det de där extra som saknas!

Nu ger vi allt för att ta oss upp till Riksserien, "En för alla, alla för en!"

Och komihåg..
"Blåmärken försvinner men poängen de består!"





Kommentarer
Postat av: Linn

Så sant Sophie, bra skrivet!! :D

Nu smäller det !

2010-03-12 @ 22:01:22
Postat av: Emelie

Håller med föregående talare! NU KÖR VI!

2010-03-12 @ 23:06:27
URL: http://emlixx.blogg.se/
Postat av: Laura

Ja heja heja heja!!!:D

2010-03-12 @ 23:39:32
URL: http://laurajohnsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0