Hoho

Ilördags åkte vi in till stan för att fira Cissan som snart fyller år! Vi började hemma hos henne och sen begav vi oss till Cafét, mkt trevligt var det! Orkade dock inte åka hem på natten så snodde soffan hemma hos Patric, skönt :)

Igår hade jag en riktig mysdag, den började på IKEA med Julie och Flo, en lunch, en fika och korv när vi kom ut.. jag älskar IKEA  :D haha Efter det lämnade vi av Flo och åkte hem till Jullan å lämnade av allt som hon hade handlat och sedan åka vi till Cloud Nine där Leo jobbar och fina Julie bjöd mig på middag! och jag måste bara säga att maten var grym!! Där ska jag lätt äta fler gånger :)

Nu har jag typ 1000 saker att fixa.. men jag kommer inte riktigt igång.. har blivit förkyld också=/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0