Hockey

Kunde inte skriva igår, var så besviken.. jag vet inte riktigt vad jag ska säga faktiskt.. Olle hade lovat muffins till mig och Tove, men fick vi några?`nae.. Tror nog inte att jag kan uttrycka min besvikelse i ord, så vi lämnar det där. 

Träningen igår var faktiskt riktigt rolig =) Men det gick sämst för mig, haha.. Jag väntar på att få min klubba (förhoppningsvis kommer den typ idag) så lirar med en testklubba sålänge, en klubba som är HELT jävla förstörd i bladet och som är fel vinkel, iof samma vinkel som jag lirade med förut, men trivs ruskigt bra med den som jag har nu så jag får nog klaga lite på att det e fel vinkel...Passningar vill iaf inte vara bra med den här klubban. Så vi hoppas på att min nya älskling kommer snart, måste lira in den innan kvalet!  

Kommentarer
Postat av: ollebolel

men du fick ju en sen ;)

2010-03-06 @ 01:47:35
URL: http://viscomica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0