Free Fallin'

Hoho jag är på filosofera humör.. Kan lixom inte få tanken ur hjärnan efter att jag pratade med Patrik idag i ishallen. Vi kom in på ett samtalsämne om kärlek och han frågade ngt i stil med "aha och du vill fortfarande ha ett svin eller?" hehe, detta har han fått av att jag sa det under middagen hemma hos Johan i höstas då vi pratade om hur jag ville att min kille skulle va.. jag sa typ att han skulle va ett svin som man kunde bråka med, haha.. låter som en drömman va?

Idag tog vi iaf och analyserade det här svaret lite. Patrik tror ju absolut inte att jag vill ha en sån här kille.. Enligt honom ska jag ha en snäll pojke som är ganska bestämd av sig. Mitt svar är nog ganska enkelt, jag vill ha ett svin för att jag inte vill binda mig, haha.. logiskt va? Jag har alltid haft svårt för att släppa in folk nära inpå, det är lättare med det här ytliga och dejtar man ett svin vet man att det inte kommer att hålla, man vet att man inte behöver öppna sig för personen..

Samma sak att man alltid vill ha den man vet att man inte kan få.. det blir lättast så

Okej.. nej jag vet inte.. ganska oklart varför jag skriver, och vad jag skriver. Men för att klargöra, Nej jag vill inte ha ett svin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0