Åkej

Jag har inte varit nervös innan.. men idag på teorin blev jag sjukligt nervös.. Gaaaah!!


Kommentarer
Postat av: Charlotte

Hej..kom på att jag fyller år snart:

Ønskar mig føljande...

1. Masscara

2. Våffeljærn och toastmaskin från Obh Nordica Chili serie

3. Blåa djupa tallrikar som jag fick av Adde førut

4. Locktång

5. Solglasøgon..typ pilotmodell

6. Skor me kilklack

7. Utekvæll me Propp :D



Ja typ de..Micke får inte køpa nåt, jag har redan fått før mkt av honom. Tur att jag kommer hem så ni kan uppvakata mig :D

Du kan ju skriva ner och sætta upp dær hemma haha!

Kramar

2010-03-11 @ 10:58:51
Postat av: sophie

Tyvärr förstår jag inte danska.. vill man ha presenter är det svenska som gäller ;D haha

2010-03-11 @ 13:56:36
URL: http://nummer20.blogg.se/
Postat av: Charlotte

Mupp! Det e inte danska, då skulle du inte fatta nåt haha. Men kan passa på att lägga till en sak.

8. Body Butter (Sweet Lemon, Wild Cherry, Satsuma)

2010-03-11 @ 14:57:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0