Bra föreläsare

Jag har ju gått en tvådagars utbildning inom alkoholservering och droghantering, och andra dagen hade vi nog världens bästa föreläsare! Det var riktigt roligt att lyssna på honom och man lärde sig faktiskt saker :)

Det vi pratade mest om under dagen var hur man hanterar människor som är alkohol och eller drogpåverkade, hur ser man att någon är drogpåverkad? Och vad gör man i situationer när man blir hotad.. Vi pratade om hur man bör bemöta människor och hur man själv ska kunna vara glad och positiv.

Efter den här dagen kunde jag faktiskt märka skillnad i sättet som jag tänkte på, hur jag tänker och vad jag fokuserar på. Det är inte ofta man verkligen märker skillnaden och det här har jagbara att tacka Eric för! Om jag får chansen att gå på en av hans föreläsningar igen kommer jag absolut att ta den :)


"Jag missar alla skott jag inte skjuter"  - Wayne Gretzky


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0