Trött

Shit vad trött jag är!! Helt sjukt, kan ju knappt hålla ögonen öppna, så nu ska jag snart gå och sova!

Idag har varit en väldigt mysig dag.. Började med att möta upp min gudmor Ann för en lunch på Sturehof. Jätte mysigt var det, vi åt räksallad och drack rosé och pratade igenom allt som hänt sen sist! Fick även jätte fina armband ifrån Västindien :)

Efter lunchen mötte jag upp Regina så gick vi runt i stan och kollade i lite affärer å sen mötte vi upp Fredrika och gick och fikade/åt :)

Hem och få hjälp med matten.. jag fattar fortfarande inte.. eller jo jag fattar mer, haha.. faan kommer gå sämst

Nej juste, man måste ju tänka positivt *matten kommer gåå sååå BRA ett klart MVG!!*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0