Trööött

Ligger i sängen nu, hyffsat trött.. kom pecis hem ifrån vallen, har haft hockeyskola.. var iof mys :) Fick beröm efter av föräldrarna att det hade varit en mycket bra träning, så det var ju iaf lite kul :P

Igår var jag inne i stan med en kompis och chillade.. Vi var på ngn bar på söder, och vi hade det riktigt trevligt :) När vi skulle hem sedan ringde jag min bror, som jag visste var i stan, för jag tänkte att jag kunde åka med honom hem.. men nej då har han glömt att jag var där och precis åkt ifrån stan.. kuul, det blev tunnelbana och buss för min del.. fick vänta på bussen i 20 minuter!! fan inte okej.. Träffade iaf Keneth, vilket var lite kul.. vi har typ inte träffats på flera år =P vi uppdaterade oss lite och satt å pratade lite gammla minnen, mkt trevligt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0