Söndag

Igår blev en halvstressig dag, började med träning och sen åkte jag direkt in till jobbet.. Jobbade 16-02 faktiskt ganska trevligt.. Vi har just nu två nya chefer eftersom att Angelica ska ha barn och är sjukskriven, och de var väldigt trevliga! Bella jobbade hela kvällen så det var faktiskt riktigt roligt, älskar trevliga människor som man blir glad av! =)
Annars hände det inte så mkt, jag hängde i köket med Staffan Hellstrand och tydligen han som äger Gina tricot. Haha man kan inte  alltid ha koll på vem man pratar med =P

På hemvägen var det ngn som spydde på bussen, så jävla vidrigt.. Som tur var fick vi byta buss, annars hade jag fan inte klarat mig!!

Idag är det sista dagen på OS :( Det avslutades med ett brons av Olsson på 5-milen, grymt!!! Nu är det final i hockeyn.. och sen blir det sova. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0