Okej..

Har försökt att sammla tankarna lite för att kunna skriva, men jag är nog lika tankspridd som innan, om inte mer.. haha
Jag förstår mig verkligen inte på dem.. Jag trodde verkligen att vi var vänner, tydligen inte. Tänk så fel man kan ha, de personer som man verkligen tycker om.. Som man faktiskt smått har börjat lite på.. Jag har svårt för att släppa folk närainpå, jag har jätte lätt för att skaffa ytliga vänner, men inte att släppa in dem.. Och här är alltså förklaringen till varför jag inte gör det, man blir alltid så jävla sårad. Aa det är nog ordet jag väljer att använda.. Sårad, arg, besviken. FAN!

 Och NEJ försök inte leka att allt är som vanligt, för det är det INTE om ni nu vill prata med mig, kan ni börja med en förklaring och jag kan lova att den behöver vara väldigt mycket bättre än de två bortförklaringarna som jag har hört ryktesväg.

Sorry, var tvungen att skriva av mig lite...

Jag har de jag kan lita på, och ni är guld värda <3


Kommentarer
Postat av: R

Babe, på fredag ska jag ta hand om dig och ge dig en omättlig dos av östermalm! Det är vad du behöver! Och lite Zara.. :)

2010-02-24 @ 21:26:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0