Myspys

Igår var jag på bio med Jäff, Filip och Kevin.. Mys vare, Avatar 3D vare som sågs, och ja den var riktigt bra.. och riktigt låång. haha
Det började ju kanon, jag åkte pendeltåg SJÄLV för första gången i mitt liv.. Jag var faktiskt ganska rädd, men kom fram till Älvsjö.. Där fick jag stå och vänta lite, och det var ju typ värre! haha.. Dom kom iaf och hämtade upp mig, så begav vi oss till Heron City (första gången jag var där... :P) Kuljul.. en trevlig kväll iaf.. Och jag fick skjuts hem, mkt snällt.. :)

Imorse var jag på hockeyskolan, wiiho.. Myys! även om det var lite problem, eller vad säger du Siv? haha... nu ska jag äta och sen ere upp till ishallen igen för att träna :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0