Lördag, typ som vanligt

Imorse blev jag väckt av att telefonen ringde, Lasse vare som inte tyckte att jag skulle köra till tullinge idag eftersom att dem utfärdade varning för halka.. Så fick åka med honom ist, mkt trevligt! hehe
Vi hade alltså match borta mot Tullinge idag och som alla andra matcher just nu är det väldigt svårt att motivera sig, vi är redan klara seriesegrare och klara för kval och motståndet vi får är ju inte alltid det bästa.. Matchen började ju inge vidare, men vi vann iaf med 10-2 braa brudar :)

Hem för att äta en good middag med familjen + Regina, Micke kom ju hem idag så det var typ välkomstmiddag å sen blev det mys framför melodifestivalen.. Faktiskt första jag ser iår, och det tåls att upprepa, Måns är sjukt jävla het! haha :D
Nu är det (självklart) OS och matte.. äckliga matte

Ohh det är kanon, min kära broder har träffat lite kompisar i Brisbane så nu har ju jag några att hänga med när jag åker dit! haha, nejmen hoppas på att få lite tipps av dem vad man ska göra och så :D

Kommentarer
Postat av: ♥ malin-fia ♥

varse :)

2010-02-22 @ 10:35:41
URL: http://malin.full.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0