Igår

Igår hade jag det väldigt trevligt med min BFF :)
Vi tog bilen och gjorde en liten tripp till Östhammar för att hälsa på hennes kusin Micke, vilket var mycket trevligt..
Kvällen började hemma hos Micke där folk drack (jag lekte nykter efetrsom att lirade match idag) och spelade Guitar Hero.. Vi fick även ett väldigt fint uppträdande av Mickes kompis som var grym på Gitarr, även Micke skulle vara med och spela men han avbröt och sa "ursäkta, jag är såå full att jag måste spelare enklare".. haha så jävla klockrent :D

Vidare gick vi ner till Bowlarn (typ Östhammars uteställe..=p) vilket var.. öhmm aa :D haha Jag och Regina hade ju varandra så det var ju helt okej.. Dem stängde dock vid 1, så jag och Regina hittade några trevliga människor som vi gick på efterfest hos :) När vi började bli trötta så skulle vi hem, men eftersom att vi aldrig har varit i Östhammar förut var vi inte helt säkra på vägen så StoffeKanin erbjöd sig att vara guid, mkt trevligt.. Jag och Regina var självklart hungriga så vi frågade om det inte fanns ngn stans man kunde äta, då skrattade dem åt oss.. Men sen bjöd snälla Stoffe hem oss till honom för lite mat, så vi gjorde en liten avstickare till honom och åt, gott :D Och sen bar det av hemmåt

En mkt trevlig kväll helt enkelt :)

Regina, du är bäst <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0