Hepp

Okej, idag hade vi spelarmöte.. åh jag vet att man inte ska säga vad som sas, men eftersom att det här är en fråga i allmänhet så känner jag att jag kan skriva om det..

Frågan gällde hurvida vi ska ha böter eller inte om man kommer försent, glömmer saker osv.
Jag tycker att det är en klockren sak, då man faktiskt kan behöva en liten sporre ibland.. eller så kanske man inte ska kalla det.. Det var en del som tyckte att detta var väldigt onödigt då de ansåg att det är självdisciplin, och JA det tycker jag också.. För MIG är det en självklarhet att man kommer i tid till ALLA samlingar, oavsett om det är match, träning eller något annat påhitt, det är ju ren respekt till medmänniskorna. Jag tål inte människor som aldrig kommer i tid, det är för mig väldigt respektlöst. Och nu menar jag inte att man aldrig får vara sen, för det är trots allt männskligt, men är man sen ser man till att meddela det.

Förövrigt tycker JAG att man ska ha rätt utrustning/kläder när man tränar.. Det är även här för mig en självklarhet, och även här kan man glömma.. men nej det får inte hända flera gånger.. Jag tycker inte det, då även det är respektlöst mot den som har gjort träningen och mot lagkamrater då det faktiskt är en lagsport som vi utövar. Inte dyker väl ngn upp till sin ridträning med en ko?! okej, en lite överdriven jämförelse.. men ni förstår vad jag menar. Utrustningen ska vara rätt, så är det bara!

Alltså, lite av MINA åsikter.. Planering är A och O, Kom i tid och ha rätt grejer :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0