En dyr dag...

Idag har det varit en väldigt dyr dag för mig! haha
Jag började med att boka flyg till Brisbane, den 2 april åker jag och kommer hem den 30 maj! Och efter det betalade jag för språkkursen.. Sen tyckte jag att det var en bra idé att boka SAT till den 5 juni, så det gjorde jag.. och sen hade jag 0 kr på kontot.. ajj då :)

Kom hem från ishallen för ett tag sen, lirade match mot gnaget.. vinst med 2-0.. min insats var väl inte den bästa, haha.. men behöver inte vara bra förens den 13&14 (som tur är..) så hoppas på att formen ska infinna sig då:)

Kommentarer
Postat av: Laura

jag tyckte du spela bra:) men det 12 och 14 smäller det!!

2010-02-27 @ 10:51:59
URL: http://laurajohnsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0