Dagens:

Dagens vill ha: Åhh ni har ju sett mina klädcollage! GE MIG
Dagens klädsel: Jeans & Linne. Träningskläder. Nu är det Mjukisbyxor & Linne
Dagens smink: Ytterst lite, maskara och concealer.
Dagens frisyr: Hästsvans, Nu är det Knut.
Dagens händelse: Anna Haag tog silver
Dagens låt: James Morrison - You Make It Real
Dagens planer: Banken, träning, plugga matte och kolla på OS.
Dagens saknad: Han
Dagens sjuka: Förkyld typ, igen. Min rygg gör aj
Dagens drog: Geléhjärtan
Dagens roligaste: Pappas historia om Tiger
Dagens favorit: Fredagsmys
Dagens köp: Inget idag.
Dagens godis: Geléhjärtan och choklad
Dagens humör: Väldigt blandat
Dagens mening: Jag saknar dig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0