Åhh

Så jävla bra Anna! Sjukt stort av henne att ta silver, det är bara å gratulera!! :)

Träningen idag var sjukt seg, eller jag var seg... Inte okej att jag just nu inte har någon klubba, min kommer nästa vecka så får lira med testklubban så länge vilket innebär fel vinkel.. vilka problem man kan ha..
Jag har iaf räknat dagar idag.. och om 42 åker jag!!Wihihihi så nu ere bara å börja plocka fram sommarkläderna, åhh alla klänningar och kjolar (och slänga in ALLA vinterkläder LÅNGT in i garderoben) jag kommer ju hem till sommaren så för min del är det bara 42 dagar kvar med tjocka kläder innan de ska fram till hösten igen! Ohh hur underbart lät inte det där?! Jag vill åka nu, nu, nu!!!

Det skulle jag gjort också, om det inte var så att vi hade kval i Mars, den 13 & 14 för att vara exakt.. det kan ni ju komma å kolla på :)

Åh imorgon kommer Micke hem! Haha funderade på det och insåg att vi nog aldrig har varit ifrån varandra så här länge (5 veckor..) Det mesta förut är 4, då han var i USA och jag var i Halmstad.. Haha det är lite sjukt, men vi har ju lixom alltid hängt ihop.. Gått i samma klass upp till 9:an i gymnasiet gick vi i parallellklasserna.. vi har lirat i samma hockeylag, vi har samma kompisar.. Aaa, det blir väl så när man är tvillingar =P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0