Lite tisdag

Vaknade upp ganska pigg imorse, konstigt tyckte jag eftersom att jag var och jobbade på Winnerbäck konserten igår och trodde att jag skulle vara död. Och vad ska man säga om den då? faktiskt ganska bra.. jag är verkligen inget stort fan av Winnerbäck men han gjorde det ruskigt bra. Och med det trevliga sällskapet som jag hade kunde ju inget gå fel, var väl sådär att städa efteråt och det var väl sådär att bli pussad på av ngn äcklig vakt. Men helheten av gårdagen var bra :)

Idag har jag och Micke fixat lite grejer, jag har bytt några saker och köpt lim. Jag fick ju ett fint fotoalbum i födelsedags present så nu ska jag klistra in alla mina Australien bilder :D wiho

Kvällen avslutades med säsongens första fys! ohhh shit.. jag dog, haha.. sjukt jobbigt men så jävla underbart!! nu är det äntligen igång :D imorgon är årets första is, tagga!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0