hoho

Vad har hänt den senaste tiden? Jag åkte ut till ön i fredags å jobbade, Linn och Nattis har ju lämnat mig så fick sova själv i stugan vilket jag inte vågade så fick tvinga folk att sova med mig, haha. Va iaf chill i fredags, vi satt på pråmen å hade mys :)

I lördags kom ylvisens kompisar ut och vi hade bastuparty, mkt trevligt.. i söndags stängde vi å sen drog vi till norrtälje och hade chill, blev kanske ngn öl för mkt men vad gör det :) jag och kockis våldgästade sedan Chai och kocken kom på den underbara ideén att hämta en kastrull full med vatten när jag å Chai bad om större glas, bästa är dagen efter när jag frågade hur fan han tänkte när han tog en kastrull och man får svaraet "va? va det jag.. jag satt precis å funderade på varför ni hade ställt en kastrull full med vatten här.."

Vidare ner på stan å träffade Ali, Alex och Libby och lunchade på glaset :) Hem sova å sen träning.. lite lätt död

i tisdags var jag i stan med Olle och Norrland och sen var det träning i stora mossen.. igår blev jag sminkad av Norrland som går make up artist linje å sen var det träning.. och idag.. aa vad har jag gjort idag? Jag började skolan imorse, sjukt läskigt.. vad gör jag på universitetet lixom? och sen var jag hos Niklas som fixade min rygg, haha gjorde sjukt ont.. nu är det snart träning igen, hur det nu ska gå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0