hej träningsvärk

Nu måste jag få börja med att klaga lite för aj vad ont jag har. Är man verkligen såhär otränad?! jag har aldrig haft såhär ont i min kropp någonsin, det är fan sjukt. Två fyspass å ett ispass = döden. Har fan inte kunnat gå idag och ikväll är det dags igen, får ta å fly till ön i helgen så att jag kan vila upp mig igen om man nu kan säga att det är vila att springa runt där.

Jag har iaf varit duktig idag och börjat med mitt fotoalbum, men jag tror tyvärr inte att det kommer att räcka till alla bilder så måste köpa ett till. Jag får en klump i hjärtat när jag sitter å tittar på alla bilder, fan vilken lycka det var, ren och skär lycka! Jag träffade de mest underbara människorna och levde livet. Någon gång ska jag tillbaka när det blir vet jag inte men snart hoppas jag. <3


Igår var jag och klippte mig hos Fredrika som provjobbade på en salong på sturegatan och världens bästa Freddie fick jobbet! Så grattis igen vännen, det var du värd!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0