Dancing on my own

En till sommar är över och som vanligt har uppdateringen varit bedrövlig, men vad gör det?

Jag kan ärligt säga att jag har haft en av de bästa sommrarna i mitt liv. Så jävla underbar! Har jobbat på Högmarsö med världens bästa människor, lärt känna nya fantastiska individer, solat & badat, festat, umgåtts, haft bakismornar i sleepstugan, haft bastu fest, firat min födelsedag, ätit god mat, blivit sminkad till en anka, dansat mycket, hängt på pråmen, lekt kock, hängt i norrtan, skrattat, gråtit, hängt med kändisar som Mats Sundin Plexus Robert Aschberg Blossom Petter å lite fler.

Nej jag vet faktiskt inte riktigt vad jag ska skriva. Det hela måste helt klart ha upplevts för att förstås. Jag får nästan en klump i magen när jag inser att det snart är helt över, nu måste jag vänta tills nästa sommar..

Tack alla, jag är lycklig när jag tänker tillbaka på sommaren!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0