MysMåndag/TräningsMåndag

Dagen började i panik! Haha vaknade av att telefonen ringer och svarar nästan skrikandes "faan jag har försovit mig!!"  Men som tur var, va Johanna också sen, så en buss senare var vi påväg in till stan för en trevlig liten shoppingrunda! :)

En fin stor halsduk ifrån Zara, ett par höga stövlar ifrån Scorett, Lösnaglar - Nagellack - Läppglans ifrån Cubus och en liten hemlig sak (ni får veta vad det är i nästa vecka) fick följa med mig hem idag =) Mkt mysigt :D
Tack för en mysdag Johanna!

Åkte upp till is hallen och hade fys och sen is träning med laget.. Efter det tyckte jag att det var en bra idé att gå på is med AJ, trodde faktiskt att det skulle bli en chill-träning =P Men Sleven tyckte annat och vi körde skridskor, haha.. Jag dog!

Nej, nu blir det mys framför vänner :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0