Min tunga gör ont!

Träningen idag var lite lätt seg! Var inte så mkt folk där och det var ganska chill eftersom att vi har match imorgon, Västerhaninge borta!

Kom hem och gjorde min egna pizza, mums! Fick dock lite bråttom eftersom att vi skulle ta vårat årliga julkort då alla barnen är hemma just nu.. Och eftersom att jag var sjukt hungrig efter träningen så ville jag hinna äta innan, så när pizzan var klar kastade jag mig över den och brände tungan väldigt mkt! Har så jävla ont =P haha Efter maten var det bara att börja sminka sig, hann klart och skulle precis börja platta håret då jag fick meddelande om att fotot var inställt, vi ska ta det imorgon ist.. Lixom what, här har man stressat som en idiot, bränt tungan och stått och sminkat sig, bara för att 2 min senare tvätta bort sminket och gå å lägga sig.. Blää inte okej!!

Nu är jag lite smått sur, måste gå upp tidigt imorgon då också om man ska hinna, jag som tänkt sova ut så länge som möjligt då jag har på känn att det kommer bli en väldigt sen natt! Meen men, finns inget jag kan göra så tjipptjopp

Kommentarer
Postat av: Charlotte

Sorry, jag tar påmig den. Men mådde så jäkla piss illa när jag kom hem igår. Å det blev juh inte allt för tidigt imorse.

Hann aldrig säga hej då innan du drog på match, men hoppas du får trevligt på kryssningen. Hade såååååå SJUKT GÄRNA följt med, men sånt e livet :(

Kram

2009-10-17 @ 14:54:05
Postat av: sophie

haha det e lugnt..

nej det glömmdes visst.. får komma och hälsa på i danmark!

Kryssningen var, haha aa.. =P

2009-10-18 @ 20:27:02
URL: http://nummer20.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0