Ibland är livet upp och ner

Igår låg jag hemma och degade hela dagen! Hade faktiskt absolut inga andra planer men fick en inpuls att gå på bio, och eftersom att min fina vän Julie också var sugen på det va det bara att bege sig in till stan. Jag mötte upp Jullan och eftersom att vi var tidiga så blev det en fika, och sen var det Flickan som lekte med elden som stod på menyn! Den var okej, men trodde nog att den skulle vara bättre.. Myspys var det iaf!

Imorse var jag hos sjukgymnasten, jobbigt som faaaaaaan! Men det ger ju resultat så det är väl bara å köra =)
Efter det mötte jag upp Regina som skulle och skriva teoriprovet (som hon klarade, GRATTIS!) och efter det var det lunchmys :)

Ikväll är det träning... Jag ska försöka att tagga nu, jag ska bli positiv.. Lycka till säger jag bara =p Men ett försök måste man väl iaf göra....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0