En glad soff =)

Idag är jag trött, jätte trött och seg.. Men jag är glaad, sådär glad som man bara kan vara när man gjort ett riktigt bra köp :D

Dagen började med en prommis med hundarna, och efter det tog jag på mig mina nya stövlar och begav mig in till stan igen :) Träffade min gammla lärare Helena på tunnelbanan vilket var väldigt trevligt! Hon sa att hon följde mig via facebook, haha.. bra eller dåligt? =P Väl inne i stan gick jag och maria och hämtade ut biobiljetter innan vi gick till NK där jag träffade min kusin och provade ut en jacka. Tillbaka till bion där vi träffade Hanna, Johanna, Ninni, Emma, Olle och Sara och så såg vi på "The ugly truth" den var faktiskt helt okej! =)

När filmen var slut kom min kusin och lämnade jackan som jag bestämt mig för att köpa (en blå lång goose). Och sen gick vi alla och åt middag, myspys! Efter en trevlig middag åkte vi till ishallen och tränade, och nu ligger jag här med en svullen handled =(

Imorgon ska jag till Uppsala! Tjipptjopp

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0