13.02

Igår jobbade jag alltså på Clarion, det var faktiskt ganska kul. Älskar Peter som är arbetsledare där, en klockren person! Även Jens jobbade igår, har jobbat med honom några gånger nu och jag gillare! =) Jag träffade även Linn som spelar i Järfälla, det var lite kul när vi insåg det och att vi faktiskt har seriepremiär mot varandra =P

Bästa under kvällen var under genomgången när jag inser att jag sitter precis vid den skånska bartendern! Jag vågade dock aldrig säga att partypersonalen är mina arbetskamrater, då hade han nog inte tyckt om mig.. haha =D

Åh igår fick jag berömm för min teknik att hälla upp vin.. haha, jag dog =P En söt liten Engelsman som tyckte att jag hade en väldigt bra tekning gällande hur jag hällde, vred om flaskan och sen torkade av den på slängen.. "det där har du tränat mycket på".. Sööt man! :D

Nu ligger jag och kollar på Ellen's show, jag Linnea och Hannes hade en kul diskussion om den i tisdags, så nu måste jag ju kolla, haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0