Varför de är läskiga och inte jag.

Okeej Fredrik, nu ska du få förklaringen till varför de är läskiga, och inte jag!

I onsdags skulle jag ta hissen ner för att hämta glas, jag åker med en av typ kockarna och han börjar ställa en massa frågor, och helt plötsligt tar han upp sin telefon och ska ha mitt nummer, då ska vi tydligen fika ngn dag (han var 30+) jag sa ngt om att jag skulle fundera på saken och sen var det till att undvika honom.. Men när jag kommer till sture är det ju självklart att han jobbar där också, haha.

Vidare har vi diskarna (nissarna) som hela tiden gav läskiga blickar och som även de skulle ha nummret, varav jag skrattar och går därifrån. Typ vid halv 2 går jag förbi en av ordningsvakterna och gäspar, han frågar om jag är trött och så började han prata en massa, och efter det tyckte han att han hade tillåtelse att ta tag i mig varje gång jag gick förbi där, vilket gjorde att jag var tvungen att ta omvägar.

Där trodde jag att jag hade klarat mig.. Men när jag sitter på Mcdonalds så kommer det fram en läskig människa och börjar prata, det fick sluta med att jag gav honom fel nummer och gick därifrån.

Så, de är läskiga. Inte jag! =)

Kommentarer
Postat av: Fredrik

I själva verket var det så att du gick runt och försökte pracka på alla ditt nummer, som ingen tydligen ville ha. Ganska pinsamt beteende, vilket du senare förstod varav omvägarna...



Vad har du för nummer? ifall vi inte hittar varandra imorn på stan, lunch du vet.

2009-11-27 @ 18:19:50
Postat av: sophie

Haha faan du kom på mig.. :(



Fredrik, du har mitt nummer! Dig har jag iaf lyckats pracka på det.. :P

2009-11-27 @ 23:33:14
URL: http://nummer20.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0