träning jobb och aw

I tisdags jobbade jag i Arnoldshuset med Julie och Angelica, sen vare bara till att åka hem, gå ut med hundarna, laga mat och sen åka å träna, nattpasset hade vi också.. inte helt okej! Igår var det uppstigning 05.50, gjorde mig iordning och började att gå till bussen då jag får ett sms av min kära chef att jag inte behöver komma så tidigt då gästerna kommer att bli lite senare, så jag kunde gå hem och sova en hel timme innan jag åkte in till stan, så värt det!! Jobbade sedan konf i Arnoldshuset ifrån 10-halv 4 (jag fick sluta lite tidigare så att jag kunde vila fötterna :D ) och sen gick jag ner till sture då jag skulle jobba på deras 20 års jubileum, jobbade mellan 4-halv 3.. Efter ett 16 timmars pass var jag ganska mkt trött! Men sophie tyckte att jag skulle följa med henne på aw, så vi drog en snabbis till ego och sen till white! myspys

nej, jag är för trött för att orka skriva.. måste sova en timme innan jag ska iväg å lira match! Pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0